brug over de eeuwigheid


In de afgelopen dagen kwam ik dit natuurkundige experiment met water tegen ( via het eerder genoemde Engelstalige boek-sample van G.H. Pollack).


Een spectaculaire en zeer bijzondere gebeurtenis, want water onder de meest voorkomende ('normale') omstandigheden in het dagelijks leven 'doet' dit niet... niet zichtbaar voor het blote oog in ieder geval.
Dit 'water in een container en stroom-'  fenomeen, verbond zich (hecht) met met een ervaring uit mijn eigen leven, wat ik minstens zo spectaculair en bijzonder heb gevonden.
De informatie waarover ik aan beide kanten nu beschikte
  • de visuele en achtergrond-informatie over de natuurkundige proef, aan de ene kant en
  • mijn eigen doorleefde en doorvoelde ervaring aan de andere kant
vormde een nieuwe brug van ' diep wezenlijk instromend begrip'.
De kennis van het een vloeide magisch en als vanzelf in het ander over.

Die gebeurtenis uit mijn leven is de tweelingziel-connectie die ik heb mogen ervaren
(Waar Richard Bach een boekje over heeft geschreven... Bridge Across Forever)

In de omstandigheden dat mijn tweelingziel en ik:
  • allebei 'stilstonden' (energetisch, innerlijke vrede ervoeren )
  • ' in het moment' waren ( energetisch in spacetime dicht bij elkaar stonden, ofwel niet met de gedachten bij 'vroeger' of de 'toekomst' waren)
  • ' open' stonden , voor de wereld en elkaar ( niets energetisch 'afdekten'.... geen 'deksel' op relevante informatie hielden, via de intentie) 
  • en geen bril droegen ( letterlijk, onze brillen naast ons neer hadden gelegd)
  • en elkaar recht aankeken ( met het blote oog dus)...
Dan ontstond er een sterke  intense elektrificerende magnetiserende 'warme' verbinding van een stroperige  aanvoelende energetische substantie die we zelfs konden aanwijzen... hij liep van mijn linkeroog naar zijn rechteroog.
We experimenteerden er een beetje mee, maar nooit liep het via andere ogen.

Een zeer diep bevredigende en diep wezenlijk voedende voedende gebeurtenis met magische aantrekkingskracht en vergaande transformerende kwaliteiten , kan ik uit eigen ervaring melden.

Volgens spirituele bronnen resoneren tweelingzielen op exact dezelfde vibratie/frequentie (wat ik niet uit eigen ervaring kan beamen noch ontkennen, want tja.. hoe meet je dat?).
Als beiden op hun hoge eigen (zelfde dus) vibratie trillen, dan is die connectie hele specifieke unieke connectie er, die... ook nog eens een magnetisch effect heeft op de mensen  om je heen.
Trilden wij in ' unison', dan konden ook de mensen om ons heen niet ophouden pure levensvreugde te voelen stromen en breeduit te lachen met twinkelende ogen.
En die laatste twee observaties kan ik vanuit mijn eigen ervaring beamen.

Is een van ons ' afgeleid' van het hier-en-nu en niet voldoende energetisch open en 'helder' voor zowel volledig geven als volledig ontvangen, simultaan .....dan was ' het' er niet.

P.S.
Exact op het moment dat ik op 'publiceren' druk,  start op de radio 'drops of Jupiter in' en ik sta (direct op het zeer specifieke onmiddellijk herkenbare piano-openingsakkoord) met kippenvel... dus... voeg ik die resonantie in geluid ook maar even als een laagje aan dit blog stukje bij:


Voor de zekerheid even de lyrics opgezocht en ja... dan stroomt mijn bekertje (en mijn hart) via mijn ogen even over, van de herkenning erin.

P.S. 2

Trouwens, het plaatje van de molecuulstructuur die ik in de collage heb opgenomen en 'intuïtief zoekend op Google images' heb opgesnord, omdat het het lijkt op de structuur van H30, zoals professor Pollack dat tekende in het boek), bleek van het materiaal Grafeen/Graphene te zijn, wat bijzondere eigenschappen lijkt te hebben, waar ik me nog wel even verder in wil verdiepen.
De honingraatstructuur, kwam ik eerder ook ergens tegen voor zijn energetische kwaliteiten, iemand die een oude, door bijen gebruikte raat in zijn kamer ophing, er vlakbij ging zitten en zich zo qua energie weer als herboren voelde.

P.S. 3
Ik voel nog wel even de behoefte om iets nog verder te verhelderen.
Wie die tweelingzielconnectie niet heeft meegemaakt zou kunnen denken, afgaand op de eigen ervaring:
" O ja.. ze bedoelt natuurlijk gewoon 'oogcontact' en ze omschrijft dat een beetje lyrisch', 
of , 
als het dan geen gewoon oogcontact is, maar intenser en geladen, dan is het waarschijnlijk 'door sexuele aantrekkingskracht extra geladen oogcontact'.
Ik ken die twee vormen van oogcontact ook uit eigen ervaring en nee..... het oogcontact van de tweelignzielconnectie die ik hier aangeef is van de buitencategorie, die ik met niets anders eerder heb kunnen vergelijken dan nu met met wat er met dat water gebeurt in het natuurkundige experiment.




Reacties