vederlichte omkering



De V-formatie is een van mijn  lievelingsanalogieen voor het energetisch dynamische stroomlijnen van 'samen onderweg-processen ' .

Laatst vond ik een donkere vogelveer met op de veer een lichte V afgebeeld, die ik meegaf aan iemand die 'onderweg' ging.

Een paar dagen geleden, vond ik nog zo'n zelfde getekende veer en ik raapte hem op.

Je kan denken....het stikt daar van dergelijke veren!
En ja.. met zo'n 70 eenden die dit park als hun thuis beschouwen, liggen er nog al eens wat veren her en der.
Maar nee, dit was de tweede, in ruim 2,5 jaar tijd, die ik zag die er zo uitzag.

En.. laat ik dan ook nog ( een dag later) een 'omgekeerde veer' vinden!
Wit met een donkere V erop!

In het licht van mijn spelerij met spontane omkering in natuurlijke processen, vond ik dat wel extra leuk!

In de afbeelding liggen ze nu gezamenlijk ook weer in V-formatie ( observeer, exact omgekeerd aan de richting van de V-op iedere individuele veer)

Best wel yin-yang, eigenlijk.

Reacties