video


Ik had me een dikke week geleden voorgenomen een presentatie 'op maat' te maken, voor een select gezelschap mensen die zeer in het ondersteunen van maatschappelijke 'vaardigheden' geïnteresseerd zijn..
Door allerlei voorvallen in het maak-en distributieproces, is het totaal anders geworden dan ik aanvankelijk in gedachten had. Het enige wat nog hetzelfde is, is het kader, wat ik ervoor had ontworpen!

Het resultaat neemt een ander plaats in in mijn 'oeuvre', dan ik vooraf had ingeschat.... ik had tot eergisteren bepaald niet gedacht dat ik aan ' de kers op de taart', het centre-piece voor de voorpagina van mijn 1ucompany portal website bezig zou zijn.... de meest wezenlijke 'basic' rechtdoorzee essentie van 5 jaar bestuderen van de 'energie in beweging en in-formatie' kant van het leven..



Tegen de tijd dat een bakker een gekonfijte kers midden op een taart plaatst......vindt 'ie zijn baksel meestal wel compleet.

5 jaar intensieve studie, volgend op het veelbewogen jaar 2012, waarin ik zelf tot aansluiting vond op dat natuurlijke energie en informatienet nadat ik mijn EM-straling consumptie drastich had teruggebracht, is een hoop.

Drastisch?
Van circa 10 uur per dag 'schermtijd', waarvan 4 uur per dag t.v. kijken, plus op mijn werk dragen van een mobiel ' op mijn lijf', in 2008, 
Tot maximaal 4 uur per dag computertijd sinds 2012 en nooit meer een mobiel aan mijn lijf, (op een heuglijk dag na) die de aanleiding vormde van de start van dit blog, omdat ik het effect ervan op mijn energiehuishouding zo voelde...  hoogst zelden meer  t.v. kijken
5 jaar alle bevindingen uitwerken in allerlei producten waarbij een computer komt kijken om ze te realiseren en online te publiceren, is .... intensief.... zeker voor iemand die niet meer dan 4 uur per dag zich wil blootstellen aan dergelijke apparatuur.. hoe fijn en leuk het maakproces ook is.

Ik realiseer me... er is op dit moment echt weinig wat ik hieraan kan toevoegen.
Meer.. is herhaling van zetten, in andere woorden, andere beelden.

Ik realiseer me, dat zolang de moderne mens niet:
  • doorheeft dat hij zelf de energetisch soep waar we allemaal onze rondjes in zwemmen aan het vervuilen is, op energetisch niveau
  • wil doorhebben dat er iets fundamenteel niet goed georganiseerd is op dat niveau, wat alle bovenliggende niveaus (waaronder (geestelijke) gezondheid) nadelig beïnvloedt
  • bereid is veranderingen in leefstijl, op dit vlak, op zijn minst te gaan proberen, voor een significante periode van ene paar weken
..... ik volstrekt tegen dovemansoren praat, die absoluut geen idee (willen) hebben waar ik het over heb.

Tja, moet ik daar nog meer 'computertijd' aan besteden, terwijl ik weet dat die activiteit ook niet erg goed is voor mijzelf? Als het een herhaling van zetten wordt?

Hoeveel plezier ik er ook aan heb beleefd, het lijkt me niet zo zinvol.

Kortom, het lijkt mij een stuk nuttiger om mijn tijd anders te gaan invullen, aan andere dingen, bij voorkeur met mensen die wel zin hebben om de kwaliteit van leven actief te bevorderen, in hoge mate gebruik makend van menselijk vernuft en intelligentie.
Wie die mensen zijn?
Waar in de wereld dat is?
Met welke fijne activiteiten mijn dagen dan ingevuld gaan worden?

On verra... zeggen ze hier in Frankrijk.... inshallah.

Maar dit lijkt me wel een mooie afsluiting van dit blog.

(-:

Reacties