solo voor de grote trom



Slagwerk- solo voor de grote trom vandaag....
.....zonder woorden......dus.

Ferme slagen op de diepste zuivere toonwaarden van 'basis'-zijn.
Wat maakt meeresoneren met die vibe allemaal 'los'?

(-:

----
(Paar uur later)

Tja,  het bleek 'het signaal' voor een basis-veligheidsoefening van het kaliber:


----
En geheel en al voor mijn eigen lol..... beschrijf ik nog iets wat me opviel.

Op zoek naar een plaatje van een valboot, stond er wel een hele vreemde eend in de bijt met de zoekresultaten..... een grafiek over databasemanagement in 2017.
Nieuwsgierig als ik dan ben naar 'zoiets raars', kom ik op deze website terecht.
Wel grappig dat alle dingen die ik daar lees, nogal gemakkelijk terug te vertalen zijn naar wat ik aanvoel wat er speelt in de Grote Overkoepelende Database van het leven....
Extra grappig detail.. de website presenteert zich als  'select star'.
Hmmm.... Had ik niet net precies gisteren een  blog post gemaakt met de vraag welke sterren jij selecteert om op te navigeren in je leven?

Toeval?
Bij het actief omarmen en waarderen van ieder beetje vrolijk, bijzonder en mooi passend toeval, vaart toch iedereen wel.....?

Enne..... vanmorgen werd ik wakker met een hele levendige begripvolle voorstelling van 'platform' in allerlei facetten. Toch opvallend dat dit woord een paar keer (7x) voorkomt in die website.
(een valboot wordt op een schip ook van een platform gelanceerd en de grote Japanse drum die ik had uitgekozen voor het eerste plaatje ..... stond.....ook op een 'platform' ( 2 eigenlijk, het podium is ook weer een platform voor de voorstelling) ...)

(-:

Reacties